Google χωρίς ads: Γιατί είναι αυτό το μέλλον και πως να επιβιώσει μια διαφημιστική εταιρεία σε αυτό;

Google χωρίς ads: Γιατί είναι αυτό το μέλλον και πως να επιβιώσει μια διαφημιστική εταιρεία σε αυτό;

Πως μπορούν οι εταιρείες παγκοσμίως να προσαρμοστούν στο νέο Google χωρίς ads;

Πολλοί έμειναν απογοητευμένοι μετά το συνέδριο Google I/O του Μάϊου. Ο λόγος είναι ότι δεν παρουσίασε αξιόλογες ανακοινώσεις hardware ούτε έκανε αναφορά στα ads.

Επιπλέον, το συνέδριο αποτέλεσε προοίμιο τεράστιων επερχόμενων αλλαγών στον κόσμο των ads τα επόμενα χρόνια.

Η Google ήταν πάντα υπέρ του απορρήτου και της παροχής επιλογών διαφημίσεων στον καταναλωτή. Αυτό είναι εμφανές με το AdChoices και τώρα το Google My Ad Center.

Όμως, εφόσον το 80% των εσόδων της προέρχεται από τη διαφήμιση, ποιος είναι ο τελικός στόχος του να επιτραπεί στους χρήστες να αφαιρέσουν τις διαφημιστικές προτιμήσεις;

Είναι προετοιμασμένοι οι marketers για την κατάργηση των ads;

Εάν η χρήση χωρίς cookies είναι ο υποχρεωτικός τρόπος απορρήτου των καταναλωτών από την Google, τότε το My Ad Center είναι ο ελεγχόμενος από τον χρήστη τρόπος περιορισμού των δεδομένων που κοινοποιούνται σε τρίτους φορείς συγκέντρωσης δεδομένων.

Το My Ad Center επιτρέπει στους χρήστες να περιορίζουν μια αναζήτηση, βίντεο ή online αγορά να συλλέγουν βασικές πληροφορίες, όπως αποτελέσματα αναζήτησης και ιστορικό περιήγησης.

Παράλληλα, προειδοποιεί τους χρήστες όταν το email, ο αριθμός τηλεφώνου ή η διεύθυνση κατοικίας (ή όλες οι διευθύνσεις) παρακολουθούνται από websites. Αυτό συμβαίνει τακτικά, δεδομένου ότι αυτές οι πληροφορίες αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της τμηματοποίησης.

Εάν είστε διαφημιστική εταιρεία ή marketer λοιπόν, πρέπει να ανησυχείτε πολύ. Φανταστείτε έναν κόσμο όπου το 96% των χρηστών επιλέγουν να μην παρέχουν τις βασικές αναγνωρίσιμες πληροφορίες τους σε “αποθήκες δεδομένων”. Πώς θα γνωρίζουμε αν η τμηματοποίηση του κοινού μας είναι ακριβής;

Αυτό έχει επιπτώσεις σε κάθε διαφημιστική καμπάνια επί πληρωμή, όπου η ακρίβεια είναι το κλειδί για να τραβήξετε την προσοχή των online χρηστών και αυτών των smartphones. Επιπλέον, η απόδοση επένδυσης (ROI) θα μειωθεί και το κόστος διαφήμισης (όπως CPM, CPC και άλλα) θα σημειώσει δραστική αύξηση.

Αυτό δεν διαφέρει από αυτό που βλέπουμε τώρα στο Meta, όπου ορισμένες κατηγορίες διαφημιζόμενων αναφέρουν αύξηση του CPM κατά 86%. Η μόνη επιλογή που απομένει είναι η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών, καθορίζοντας έτσι τις τιμές των διαφημίσεων.

Πως μπορούν να προσαρμοστούν εταιρείες και marketers στην νέα πραγματικότητα;

Οι marketers πρέπει να αρχίσουν να κατανοούν πώς να βελτιώνουν, να ενσωματώνουν και να συνδυάζουν πηγές δεδομένων προκειμένου να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα προϊόντα και να τα ωθήσουν σε διαφημιστικές πλατφόρμες όσο τα cookies υπάρχουν.

Η εναλλακτική που θα προτιμούσε η Google είναι η αλλαγή της διαφήμισης στο DV360 και στην πλατφόρμα GoogleAds. Έτσι, μπορείτε ακόμα να αξιοποιήσετε δραστηριότητες και ιστορικά χρηστών Google για να είναι ακριβής η τμηματοποίησή τους.

Το My Ad Center θα περιορίσει τα websites από το να αποκτήσουν πρόσβαση στο ιστορικό σας. Επιπρόσθετα ,τα επερχόμενα cookies θα εξαλείψουν την παραμικρή πιθανότητα συνέχειας συλλογής αυτών των πληροφοριών. Ταυτόχρονα, το Google DV360 και το GoogleAds θα εξακολουθούν να σας επιτρέπουν ως εταιρεία/marketers να στοχεύετε με ακρίβεια τους χρήστες της Google.

Μπορεί το μέλλον του My Ad Center χωρίς cookies να είναι ευκαιρία παρά εμπόδιο; Εφόσον πλατφόρμες ενσωμάτωσης δεδομένων, όπως το Semcasting ή το LiveRamp εναρμονιστούν με μια επιχείρηση μέσω προγραμματισμού, οι διαφημιστικές εταιρείες και marketers θα καταφέρουν να προσαρμοστούν με επιτυχία στην νέα αυτή πραγματικότητα.

Πηγή: FastCompany

Τελευταία Νέα

Κατεβάστε την εφαρμογή μας

Phaedon Wallace

Τελειόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΠΑΔΑ με κατεύθυνση Marketing και αρθρογράφος στο Business Review Greece. Αρθρογραφεί με τετραετή εμπειρία κυρίως για θέματα productivity, marketing και ψυχολογίας. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία σε social media management και SEO. Κατέχει πτυχία Αγγλικών, Γερμανικών και Ιταλικών. Είναι ένας άνθρωπος που του αρέσει η αναζήτηση, αναγνωρίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, του αρέσει η ομαδική δουλειά, είναι υποστηρικτικός και δεν παύει να εξελίσσεται τόσο στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, όσο και στην καθημερινή του ζωή.